Tuesday, November 11, 2008

Gebang2...

Dah nak mula berdongeng...
Rasa2 hari tu ada banyak benda nak menaip...merapu2 je la...padan la dengan "adrianberdogeng" tu kan...
tapi takde ide lagi..ingat nak update sana sini sikit(celen blog azie yang baru diupdate dengan rupa paras yang baru...baru la...)...nak tukar layout...tapi...nantilah...(tak reti pun satu hal...ahak :p)

Kalut sikit la sekarang ni...

Aaah.....baru tringat...hujung minggu lepas...peristiwa 'meremis'...
buat julung2 kalinya...dapat juga merasa kehidupan penduduk tepi pantai..ahaks...
minggu lepas kena turun johor..keja...tempat keja tu pulak memang dalam kawasan kampung..tepi pantai...

Weekend tu pulak...azie telah merancang supaya kitorang buat kerjaya sampingan di hujung minggu...melibatkan aktiviti mengais2 pasir pantai..dan berjemuran...mencari sejenis hidupan yang dinamakan 'remis'...maka apabila terbayangkan betapa hebatnya aku bergaya2 di tepi pantai disambar angin sepoi2 bahasa...berlari2 anak mengejar dan dikejar remis(padahal benda tu tak smpai 1cm pun besarnya)..terjun ke laut dan berenang bersungguh(aku tak reti berenang pun...imaginasi aku memang tinggi)..menggelapkan kulit yang sedia gelap,tanpa segan silunya aku bersetuju.tak smpat pikir dah benda2 ni sebenarnya...aku ok je terus...ahaks...

Bila tiba hari yang ditunggu2...

Cita2 kitorang nak bangun awal tak kesampaian bila masing2 bangun time matahari dah nak sipi2 tegak kat kepala...

lepas tu....

beb...aku malas nak sambung...hahahahahhahaa...sok la...nak main game...

(hahahahahahhahahahaha...puas ati aku kenakan korang..hahahahahah)