Thursday, March 25, 2010

Sesaat bersama Abang Aaron Aziz

"Call back"
Aku terima sms ni dari Matyan petang semalam..
Aku call and dia terus bagitau Aaron Aziz ada depan dia tengah sign otograf untuk aku.
Fyi, Aaron Aziz ada shooting dekat dengan kawasan rumah Matyan..
Lepas tu..


AA : Assalamuaikum..
Aku : ...(waalaikumussalam)
AA : Assalamuaikum..
Aku : ...(waalaikumussalam)
AA : Hello
Aku : ...
AA : Hello
Aku : ...err...
AA : (cakap dengan Matyan) Tak ada pun. Sapa nama dia?Baby?
Matyan : Adrian Agustina
AA : (masa ni aku dah start tak dengar dia cakap apa sebab semua nampak samar-samar dan aku diawang-awangan tapi rasanya dia cakap "Hello, Adrian")
Last aku dengar, "Tak ada cakap apa pun, macam nangis je"
Abang Aaron...saya tak nangis..saya tak tau nak cakap apa je..terkejut + terharu + semua perasaan best-best..

Aaaaaaa.....beberapa saat bergayut telefon yang paaaaling berharga!

Hati berbunga tulip purple sepanjang waktu dari petang semalam..

Terima kasih untuk Matyan sebab ingat juga kat Kak Ina.
Terima kasih juga untuk Milalara sebab tolong hantarkan autograph ni dengan Matyan malam tadi juga-juga.

Aaron Aziz, good luck untuk Anugerah Bintang Popular Berita Harian (kategori Pelakon TV Lelaki Popular)!

Jom kengkawan kita vote dia, hari ni tarikh akhir mengundi *senyum lebar-lebar

Teruja! Teruja!

2 comments:

Gagak Di Rimba said...

nie betul2 ker kenyataan


Kekasih Celcom..

saaba said...

betul2 kejadian tau...jeles tak?