Wednesday, May 26, 2010

Seni itu indah...

...lagi-lagi bila ditambah dengan kasih sayang..ahaks!

Artist : Cik Abang Bunga Tulip Purple

Ini lukisan abang Ramli Sarip sempena Konsert Amal Tafsiran Budiman. Aku suka dengan teknik yang dia gunakan dalam lukisan ni...main-main berus macam tu pun boleh jadi.



Gambar ni masa aku tengah bersenang-lenang atas bot.
Hilang mabuk laut bila buat mulut macam ni...
Aku suka part-part lipatan kat baju/tudung dan part kena cahaya tu. Kulit gelap sikit..logik la pasal aku berjemur masa tu. Ngeh ngeh ngeh.



Gambar ni masa aku kat kenduri kakak dan adik perempuan aku.
Gediks...
1st dapat gambar ni aku terpikat dengan backgroundnya...smart dia buat gambar dedaunan tu. Sangat kena dengan citarasa aku. Ohh...
Sila beri perhatian pada tajuk di bahagian kanan gambar..ohhh...

Ini....gambar pertama yang dibuat oleh 'cik abang Bunga Tulip Purple' menggunakan Sakura Koi Water Color dan dihadiahkan pada aku. Lepas tu baru aku dapat yang atas-atas ni. Gambar-gambar ni dia main kaler terus. Bestnya. Dengki pun ada sebab kalo aku yang buat, kena sketch dengan pensil dulu. Kalo sapa-sapa rasa nak tengok lagi hasil kerja tangannya, sila la ke sini.


Ohhhh.....seni itu memang indah...seindah kasih sayang kita kan, bang..
AUW!

*Komen-komen anda diharapkan untuk membaiki mutu dan keunggulan pada masa akan datang..ataupun boleh terus ke blog cik abang Bunga Tulip Purple...mekacih :)

No comments: