Saturday, May 29, 2010

Sifat ke-Makcik-an ku terserlah...

Hari ni betul-betul terasa seperti makcik muda yang sebenar bila mampu mendodoikan anak-anak buah, ADB & MAH, dengan jayanya.

Kalo macam ni, gimana la gayanya aku nak balik umah sewa...mesti aku rindu-rinduan pada bau bayi-bayi ini...

auw!

Sungguh penat...sungguh-sungguh penat menjaga bayi.
Aku merasakan kepenatan itu padahal baru suku hari berhempas-pulas (itupun ala-ala je).
Pinggang sakit, bahu macam nak terkehel.

Jadi rerakan, sila hargai mak ayah anda termasuk nenek dan datuk yang terlibat sama secara langsung dalam proses membesarkan dan memelihara anda sejak dari dalam peruuuut...
Jangan lupa pada makcik pakcik anda juga ye ;)

Saya sayang mama dan babah saya.

Saya sayang nenek-nenek dan datuk-datuk saya.

Saya sayang ehem-ehem saya juga...hiks

Muah, muah, muah!

*Pakai syampu baby Pureen semalam. Wangi dan segarnya sampai ke hari ni..selamat tinggal Sunsilk. Saya sudah berjumpa teman baru.. muahahahahah!

5 comments:

farwalis said...

ai makcik. karipap satu!

saaba said...

farwalis - ceh...boleh,nak...dua singgit.

Cik Melur said...

makcik saaba,

jom bukak taska kanak-kanak sesame

Masy said...

tolong belanje ayam penyet. mekasih~

saaba said...

Cik Melur - aku jadi kanak2 boleh?ngeh3...

Kak Masy - boleh, satu hari nanti....la la la