Wednesday, January 11, 2012

Gayanya macam nak bercuti.

Macam tu lah kira-kiranya.

Lepas hampir terbuntang mata selongkar blog En. PenyuBiru, aku terpengaruh untuk bercuti-cuti Malaysia sempena meraikan birthday aku yang akan datang.

Wah..birthday girl (girl?) buat perancangan sendiri.

Dalam kepala macam dah tau ke mana nak dituju. Tapi bila dah mula meng-google hotel & resort yang ada kat Malaysia ni, macam tamak haloba pulak nak pergi semua tempat. Fikir punya fikir, dua tempat ni je dalam sasaran.

1) Cameron Highland - kemungkinan besar nak menginap kat Century Pines Resort sebab terpengaruh dengan ini dan ini. (Main ini, ini je..hehe)

2) Cherating - Hajat hati nak menginap di Tanjung Inn, tapi Legend Resort Cherating pun best juga nampak gayanya.

3) PD - kat sini atau sini? (Seronok plak ber-sini, sini je)

Aik...aku kata dua, tapi kenapa ada tiga?

Tamak ni, tamak..cuti nyer belum tentu dapat lagi sebab sekarang ni musim tender macam musim durian. Kesian pulak nak tinggal kan boss aku dengan kawan aku kat Labuan tu. Kalo aku cuti kang, sapa nak tolong diorang taip-taip, susun file apa bagai. Dah la aku bawa En. Suami sekali. Ini la takberapapekdahnya suami isteri keja satu office, satu department pulak tu. Adumak aih...

Tapi...ala..nak la cuti-cuti masa besday taun ni. Balik-balik tiap tahun makan tomyam, boring la pulak.Link

No comments: