Tuesday, January 10, 2012

Lagi-lagi baca diari orang

Aku rasa aku dah tau mana datang tabiat baru aku baca diari orang lain (dalam kes aku ni, En. Suami lah orangnya).

Ini semua siri Diari Mat Despatch punya pasal. Terima kasih, En. Idlan Rayyan kerana menceriakan hidup saya dengan rahsia-rahsia peribadi anda (hm..bunyinya agak kurang enak ye?)

Siri ke-4 Diari Mat Despatch : Edisi Patah Hati dah ada di pasaran. Dah beli pun. Tadi.

Minta-minta misteri siapa Tuan Pangkah terjawab kali ni. Aku pulak naik geram nak tau siapa dia..

Nama pun Tuan Pangkah...ini mesti rajin turun mengundi.

Nampak gaya kena la juga kumpul koleksi Bakhruddin Bekri yang lain terutamanya Detektif Bertudung Hitam. Mungkin kita boleh belajar cara-cara merungkai misteri Tuan Pangkah ni daripada Cik Az-Zahra binti Idhwan dan sahabat handainya?

E'eh...macam ayat BMS pulak..Bahasa Melayu Sederhana (ada?)

No comments: