Friday, October 12, 2012

Pengulas memulas.

Tadi macam banyak sangat benda aku nak pung-pang-pung-pang dalam ni. Alih-alih aku boleh termenung sekejap. Termenung kosong je la. Termenung memikiorkan apa la yang aku beria sangat nak taip tadi. Lupa dah. Aduyai.

Aku tengok dalam simpanan aku ada banyak juga draft yang tak dipublish lagi. Yang cuti-cuti pi Tioman tahun 2010 pun ada. Ni kes tunggu nak upload gambar la ni.. Haha. Tengok la bila rajin. Haha! (Entah apa la yang kelakar sangat).

Hah..aku ingat dah..aku nak bagitau..aku ni pernah pasang cita-cita nak jadi pengulas buku. Boleh?

Boleh kan? Dapat baca buku free kan?

Nak dengan tak nak je.

Jauh disudut hati ni aku tau aku akan jadi pengulas buku yang bagus tapi sangat kejam.

Jadi cita-cita tu dah jadi angan-angan je.

Ye, alasan. Aku tau.

Oklah. Perut aku tadi bunyik-bunyik je. Sekarang dah pedih pula. Memulas kelaparan tahap gaban. Gudbai.

*Orang lapar menaip..merapu lebih je selagi tak dapat makanan.

No comments: