Tuesday, April 3, 2012

Opis saya.

Ini meja saya...

Sebenarnya ada banyak lagi barang atas meja ini. Sangat bersepah maka aku sangat malas nak lukiskan supaya meja aku nampak sangat bersih di mata semua orang.

Aku insertkan shape yang comel dan berwarna-warni untuk menceriakan lagi lukisan ini, seolah-olah aku seorang yang sangat periang. Sebenarnya itu adalah makanan. Sudah lumrah seorang aku (dan majoriti wanita di luar sana), bila tangan dan mata bergerak, mulut mesti nak bekerja juga. Kalau tidak membebel, mengunyah la jawabnya.

Cawan di sebelah kiri PC tu, tempat letak bungkusan air. Air milo dalam cawan tu baru je dibelikan oleh En. Suami terchenta. Thank you, cayang mucuk-mucuk. Saja aku tak tuang air tu terus ke dalam cawan. Nanti kena basuh pula. Ngeee :P

Gadis manis dalam simbol love tu ialah isteri yang dicintai oleh suaminya. La la la.

Ini pula kedudukan opis saya...
Yang ada kepala bulat warna biru tu kedudukan office aku sekarang. Yang bentuk bintang tu kedudukan office aku akan datang. Nampak kantin kat mana? Sayang kan nak tinggalkan office sekarang ni?

Nampak kedudukan matahari yang memancar-mancar tu?

Kalau dah kaedahnya office kau dalam cabin besi, aircond plak taun sebelum masihi punya, bila matahari terik tengahari buta macam dalam sauna...ada harus kau pindah office baru?
Harusss.....

Itu sahaja..minggu ni aku banyak komplen. Mungkin minggu depan aku akan lebih optimistik.

Bersemangaaaattt.....nak balik kampung hari khamis!

No comments: