Wednesday, September 26, 2012

Tajuknya malas beli kabinet ke?

Seminggu ni melayan rasa malas yang amat hebat.

Seminggu je? Adrian..sila jujur.

Ok, ok..lebih dari seminggu. Tapi aku malas nak kira berapa yang lebih tu. Jadi anggap je la dah lama kemalasan ni berlaku.

Rajin pula kau update blog, Adrian?

Ini lain..hehehe.

*Dialog antara hati dan perasaan. Boleh cenggitu?

Aku ni tengah gundah-gulana, antara hendak atau tidak beli kabinet kecil untuk isi barang yang makin bertambah kat bilik sewa tu.

Kalau tak dibeli, bersepah barang-barangnya. Pening pulak kepala.

Kalau dibeli, leceh pulak nak bawa balik Semenanjung nanti. Nape tak jual je?

Sebab aku tak suka jual semula barang yang aku beli. Nak cari benda yang kita suka tu punya la susah payah, tiba-tiba nak jual. Nanti nak guna semula, kena cari lagi sekali. Dua tiga kali kerja kan?

Lagi satu, rasanya tak lama lagi entah-entah kitorang dah pindah Semenanjung semula.

Ke beli je design yang aku tak suka. So nanti senang la aku nak lepaskan kat orang. Tapi..aku pula pening tengok benda yang aku tak suka depan mata.

Acaner?

No comments: