Monday, April 12, 2010

Bad mouth, Bad timing

Takde benda nak cerita tapi bila ko berada dalam posisi keboringan yang melampau, inilah salah satu pilihan yang ada untuk mengisi masa lapang @ buat-buat lapang ---merapu-rapu diblog sendiri. yeayy!*tiba-tiba

Baru lepas bersembang dengan kakak opismate aku pasal member aku lagi sorang. Bukan mengumpat..berdiskusi aja, ok...ahaks~

Ntah macamana boleh buka cerita, aku bagitau kat kakak ni yang aku suka menyakat member aku tu. Saja. Sebab dia suka sakitkan hati kalo bersembang dengan aku.

Kakak ni pun respon, "Takut nanti kau 'melekat' dengan mamat tu"
Dan aku dengan selambanya jawab, "Tak nak..pendek" sambil bergerak ke meja aku.

Serentak itu aku tertoleh sikit, rupanya aku menjawab saat aku betul-betul lalu depan boss yang sememangnya sangat 'renek' daripada aku..tak sempat aku tengok respon dia, aku terus jalan laju-laju.

Maafkan saya...
Jawapan berkenaan takde kena mengena dengan anda.
Peace, peace..no war (",)v

Betul la kata orang tua-tua;

Cakap siang pandang-pandang sebab terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata buruk padahnya..
hamik ko, kompilasi.

4 comments:

Cik Melur said...

sapekah yg 'renek' itu ?

adakah aku?

Masy said...

sok dpt yg pendek baru la best. time tu pengantin laki kene pakai high heels. hahahahaahaha

saaba said...

Cik Melur - kamu tidak termasuk dalam kategori renek yang dimaksudkan..tapi pengambilan calci-yum mungkin boleh dipertimbangkan.

Kak Masy - nnt semua high heels saya dia kebas.oh....

Gagak Di Rimba said...

berfikir seketika. adakah saye yg anda maksudkan...