Tuesday, April 20, 2010

Tengahari yang sebu...

"No airrr..no airrr..." - meracau-racau macam Jordin Sparks, seronok juga layan lagu gini.
Masa aku tengah menaip ni dah masuk part die jerit tinggi-tinggi tu..

Tangan ni gatal aje nak menghapdet tapi tak tau nak taip apa..aku nak p makan.

Sementara tu,

silalah men'spero'kan mata anda dengan hasil di bawah..
Ini meja Cik Melur, betul belakang meja aku ni je..
dengan izin tuan tanah kedaung, aku buat ni masa dia tengah cuti sebab kalo time dia ada lagi bersepah-sepah meja dia..pening la aku nak siapkan.


komen daripada anda dialu2kan untuk membaiki gerak tangan ini..
tima kasih..

Penerangan (cewah!) :
Salam Selasa :)

"Malu...malu, tapi mahu..
Kini baru kutahu..
Diam-diam jatuh cinta..
Bersama akhirnyaaaa..."

Sempat lagi layan Diam Diam Jatuh Cinta - Ramlah Ram sebelum nak tutup ayat ni.. ;)

4 comments:

moment said...

cantek! mari lukiskan utkku juga!~

saaba said...

mekasih ;) - ni cakap pasal kita ke pasal lukisan?heheheeheheheeeeeeeeeeeee....

boleh2..gambar pasar temerloh..best la..tepi sungai..terpikat..nak p sana sangat2

Masy said...

mcm penah tgk je pic ni kat fb hehehheh

saaba said...

saya pun rasa macam tu..hahahahaah!tak tau nak buat entry apa..post je la gambar lama..
komen2 membina diselitkan dengan lagu2 dangdut sangat diharapkan untuk menajamkan skill...mekacih2..