Friday, July 27, 2012

Trymasak untuk berbuka.

Aku banyak tengok resipi kat trymasak.my. Sebab ada video. Tak payah salin resipi.  Ibarat tengok cerita Harry Potter lepas tu secara otomatik kau boleh hafal cerita dia sampai habis. Gitu la gamaknya.
Aku ni pun dah hafal tone pembaca resipi tu.

"Berikut adalah cara-cara untuk memasak...."

Plan buka posa rini nak masak nasi lemak lauk ikan masin. Manyak siok!

Try tengok resipi sambal nasi lemak kat trymasak.my ni, sama je. Kalau mak dengan akak aku, diorang letak belacan. Lagi men soh seh soh seh la hidung aku kan pasal belacan tu dok berpesta ria dengan resdung. Yang penting, manyak siok!

Lepas tengok video cara-cara buat nasi lemak tu, aku terpandang video ni : Ketam masak lemak.

Aiyok...lagi siok!

Main campak-campak gitu je.

Lagi 4 jam nak berbuka ni...apsal la aku buka video ni sekarang..

3 comments:

art and design said...

manyak siok bah..

Cik Melur said...

TERUS AKU RASA LAPAR...WAH KETAM..

saaba said...

Kanda - boleh pergi Anjung Ketam lagi.. Ngeee :P

Cik Melur - apa lagi, inilah masanya ko nak gunakan dapur kau. Cewah!