Friday, February 19, 2010

8.10am potong 10.30am

Huarrrgghhhhh......

Ini kalau dapat menguap sesuka hati sambil buka mulut dengan amat dahsyat seronok juga, tapi nanti kena pelangkung dengan babah aku pulak..

Pagi ni bangun seawal jam 3.40 pagi sebab nak temankan babah hantar mama dan kawannya ke LCCT. Dari situ babah terus hantar aku ke stesen LRT untuk aku pergi kerja pulak..
Hasilnya..


Aku tiba di office pukul 8.10 pagi. 1st time dalam tahun 2010 aku sampai office seawal ni.. Rasa bangga meluap-luap dalam dada sebab aku kan dah kena chop pekerja yang berjaya lewat sehinggakan annual leave aku dipotong beberapa hari.. Tapi hari ni aku berjaya pecah rekod sendiri... Kalau hari-hari macam ni kan bagus..

Hari-hari.....?

Bangun awal.....?

Erm...nanti aku fikirkan...

2 comments:

Jard The Great said...

aku hari2 smpi opis pukul 8 pagi.. ehehehe

oittt.. smpi kena potong annual leave.. gler dasyat ko neh.. ahaha

saaba said...

minggu depan kena datang awal dah..huhu..